Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • analiza przychodów i kosztów operacyjnych
  • sporządzanie i weryfikacja budżetów
  • przygotowywanie raportów zarządczych i operacyjnych na potrzeby zarządu oraz innych działów
  • poszukiwanie optymalizacji od strony kosztowej i operacyjnej
  • ścisła współpraca z działem księgowości oraz kadr
  • współpraca z bankami, leasingodawcami, ubezpieczycielami.

Umiejętności i doświadczenie:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku kontrolera finansowego co najmniej 3 lata
  • doświadczenie w samodzielnym tworzeniu budżetów i raportów finansowych
  • znajomość zasad księgowości oraz konsolidacji
  • podstawowa znajomość przepisów w zakresie prawa pracy i zasad naliczania wynagrodzeń
  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel, mile widziana znajomość Google Sheets
  • znajomość angielskiego na poziomie C1
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • inicjatywa we współpracy z Zarządem
  • energia i komunikatywność
  • chęć rozwoju i nauki
  • umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku.

Oferujemy:

  • profesjonalne wdrożenie do pracy
  • długoterminową współpracę w największym call center w Polsce
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę hybrydową (biuro mieści się w samym centrum wrocławskiego rynku)
  • dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, karta rabatowa, ubezpieczenia grupowe
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi