Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- analiza przychodów i kosztów operacyjnych
- sporządzanie i weryfikacja budżetów
- przygotowywanie raportów zarządczych i operacyjnych na potrzeby zarządu oraz innych działów
- poszukiwanie optymalizacji od strony kosztowej i operacyjnej
- ścisła współpraca z działem księgowości oraz kadr
- współpraca z bankami, leasingodawcami, ubezpieczycielami.
Umiejętności i doświadczenie:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku kontrolera finansowego co najmniej 3 lata
- doświadczenie w samodzielnym tworzeniu budżetów i raportów finansowych
- znajomość zasad księgowości oraz konsolidacji
- podstawowa znajomość przepisów w zakresie prawa pracy i zasad naliczania wynagrodzeń
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel, mile widziana znajomość Google Sheets
- znajomość angielskiego na poziomie C1
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- inicjatywa we współpracy z Zarządem
- energia i komunikatywność
- chęć rozwoju i nauki
- umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Oferujemy:
- profesjonalne wdrożenie do pracy
- długoterminową współpracę w największym call center w Polsce
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę hybrydową (biuro mieści się w samym centrum wrocławskiego rynku)
- dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, karta rabatowa, ubezpieczenia grupowe
- atrakcyjne wynagrodzenie.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse