Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Koordynator Projektów Produkcyjnych
Miejsce pracy: KrakówObecnie dla naszego klienta, poszukujemy kandydata na stanowisko Koordynatora Projektów Produkcyjnych.
Nasz klient specjalizuje się w produkcji, montażu i dostawie wyposażenia sklepów. Firma działa na rynku międzynarodowym i obsługuje 60 rynków na całym świecie.
Obowiązki:
- Weryfikacja projektów, przygotowywanie ofert i wycen
- Wybór technologii, materiałów i dostawców
- Opracowywanie harmonogramów
- Przydzielanie pracy podwykonawcom
- Monitorowanie produkcji i kontrola jakości
- Koordynowanie dostaw do magazynu lub bezpośrednio do klienta
- Zapewnienie jakości i zgodności z projektem
- Rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami produkcyjnymi lub zamówieniami klientów.
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Gotowość do podróży służbowych (Polska, Europa Zachodnia i Południowa).
- Umiejętność pracy w zespole.
- Ważne prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
- Podstawowa znajomość czytania rysunków technicznych oraz znajomość programu AutoCAD.
Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
- Stałe wynagrodzenie i premie uzależnione od wyników
- Opieka medyczna
- Możliwość szkoleń
- Współpraca ze znanymi na świecie markami, wykorzystywanie systemów informatycznych i najnowocześniejszych technologii w projektach mebli i aranżacji wnętrz.