Opis stanowiska pracy
Maintenance Manager
Opole
NR REF.: 1182820
Twoja następna firma
Naszym klientem jest firma, która jest wiodącym producentem aluminium na świecie.
Twoje następne stanowisko
- Przestrzeganie i utrzymanie wszystkich zasad BHP
- Zapewnienie, że wszystkie oceny ryzyka są corocznie przeglądane i modyfikowane w razie potrzeby
- Skuteczne wykorzystywanie SPC (Statystycznej Kontroli Procesu) w celu ustalenia kontrolowanych i sprawnych procesów przed wprowadzeniem zmian opartych na usprawnieniach
- Kierowanie zespołem wykwalifikowanych techników i elektryków w celu zwiększenia wydajności maszyn i urządzeń
- Wspieranie programu konserwacji zapobiegawczej i prewencyjnej obrabiarek i sprzętu
- Kierowanie i koordynowanie działań naprawczych w przypadku awarii maszyn i urządzeń
- Zatwierdzanie zapotrzebowania na sprzęt, materiały i dostawy w granicach budżetu działu
- Interpretowanie danych i przekazywanie ich na poziomie odbiorców
- Osiąganie kluczowych wskaźników wydajności określonych dla działu
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia, że wszystkie kwestie procesowe są rozwiązywane
- Przyczynianie się do wdrażania działań usprawniających
- Planowanie i organizowanie działu w celu osiągnięcia najwyższej dostępności sprzętu
- Zarządzanie krytycznymi częściami zamiennymi i magazynem części zamiennych
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
- Doświadczenie na poziomie podstawowym w rozwiązywaniu problemów, interpretacji, modyfikacji i programowaniu sterowników PLC
- Robocza znajomość sterowników PLC Allen Bradley
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość języka hiszpańskiego)
- Wyższe wykształcenie z zakresu inżynierii mechanicznej lub elektrycznej
- Znajomość procesów hydrauliki i pneumatyki
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Co zyskujesz?
- Roczny bonus
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet szkoleń
- Parking dla pracowników
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BHP / Ochrona środowiska