#

Manager ds. Obsługi Kluczowych Klientów

HRBC GROUP SP. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

  • Aktywna sprzedaż usług i produktów: innowacyjnych działań marketingowych wspierających sprzedaż w branży farmaceutycznej
  • Pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie kontaktów handlowych
  • Przygotowanie ofert, prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży
  • Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
  • Obsługa klienta w zakresie trwających już projektów we współpracy z zespołem realizacyjnym
  • Realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych i raportowanie wyników
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki współpracy B2B.
  • Wynagrodzenie na miarę Twoich sukcesów – solidna podstawa + prowizja zależna od wyników.
  • Benefity, jak karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe.
  • Niezbędne narzędzia do pracy – laptop, telefon i samochód.
  • Dużą samodzielność w działaniu – odpowiedzialne stanowisko.
  • Stabilność współpracy – szukamy kogoś długoterminowo.


 

Wymagania

  • Znajomość branży marketingowej/ digitalowej/ wydawniczej w obszarze farmacji (warunek konieczny).
  • Udokumentowana kariera w sprzedaży i łatwość budowania relacji z klientami.
  • Umiejętność skutecznej negocjacji.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Determinacja i nastawienie na realizację celów sprzedażowych.


 

Prezentacja firmy

HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi