#

Manager / Managerka działu finansów

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager / Managerka działu finansów

Miejsce pracy: Sosnowiec

We współpracy z naszym Klientem, którego zakład produkcyjny ulokowany jest w Sosnowcu, poszukujemy osoby gotowej objąć stanowisko Managera / Managerki działu finansów.

Lokalizacja: Sosnowiec, praca stacjonarna.

Twoje zadania:

  • Zarządzanie procesami finansowymi w polskiej jednostce firmy włączając: sprawozdawczość, budżetowanie, analizy i raportowanie (przepływy pieniężne, wydatki, sprzedaż, marża, prognozy, CAPEX).
  • Nadzór nad procesem zamknięcia okresów rozliczeniowych wykonywanych przez biuro rachunkowe.
  • Współpraca z biurem rachunkowym, doradcami podatkowymi, audytorami.
  • Proponowanie usprawnień i optymalizacji zarządzania finansami.
  • Kooperacja z centralą w Wielkiej Brytanii.

Czego oczekujemy:

  • Kilkuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów, zdobytego w środowisku firmy produkcyjnej.
  • Płynnej znajomości języka angielskiego.
  • Dostępności do pracy stacjonarnej w Sosnowcu.
  • Zaawansowanych kompetencji analitycznych.
  • Nastawienia na wprowadzenia usprawnień i optymalizacji procesów.

Benefity:

  • Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na kształt i przebieg procesów.
  • Uczestnictwo w rozwoju firmy w Polsce na jednym z kluczowych stanowisk.
  • Perspektywy na rozwój wraz z planowanym wzrostem organizacji.
  • Ekspozycja na kontakty międzynarodowe i współpracę z centralą w Wielkiej Brytanii.
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi