Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager / Managerka działu finansów
Miejsce pracy: SosnowiecWe współpracy z naszym Klientem, którego zakład produkcyjny ulokowany jest w Sosnowcu, poszukujemy osoby gotowej objąć stanowisko Managera / Managerki działu finansów.
Lokalizacja: Sosnowiec, praca stacjonarna.
Twoje zadania:
- Zarządzanie procesami finansowymi w polskiej jednostce firmy włączając: sprawozdawczość, budżetowanie, analizy i raportowanie (przepływy pieniężne, wydatki, sprzedaż, marża, prognozy, CAPEX).
- Nadzór nad procesem zamknięcia okresów rozliczeniowych wykonywanych przez biuro rachunkowe.
- Współpraca z biurem rachunkowym, doradcami podatkowymi, audytorami.
- Proponowanie usprawnień i optymalizacji zarządzania finansami.
- Kooperacja z centralą w Wielkiej Brytanii.
Czego oczekujemy:
- Kilkuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów, zdobytego w środowisku firmy produkcyjnej.
- Płynnej znajomości języka angielskiego.
- Dostępności do pracy stacjonarnej w Sosnowcu.
- Zaawansowanych kompetencji analitycznych.
- Nastawienia na wprowadzenia usprawnień i optymalizacji procesów.
Benefity:
- Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na kształt i przebieg procesów.
- Uczestnictwo w rozwoju firmy w Polsce na jednym z kluczowych stanowisk.
- Perspektywy na rozwój wraz z planowanym wzrostem organizacji.
- Ekspozycja na kontakty międzynarodowe i współpracę z centralą w Wielkiej Brytanii.