Opis stanowiska pracy
Marketing Analyst - Pricing
Kraków
NR REF.: 1188771
For our Client, the global transportation company located in Cracow, we are currently looking for Pricing Analyst.
What the role requires from you:
- Apply your analytical skills to thoroughly evaluate quantitative information
- Collaborate with colleagues in other business units (Sales, Sales Solutions, Legal), ensuring that company ambitions are achieved successfully
- Identify areas of improvement, and then own and drive the improvement across the team
- Monitor customers’ performance and proactively drive improvement opportunities
- Manage balance profitability and willingness-to-pay (for every customer)
- Support or lead projects by applying areas of expertise
- (In)directly support the sales team in RFQ and contract negotiations
- Advise Senior Leadership on commercial topics, such as market/account/industry performance, internal cost, and price/competitor positioning
- Above all: become a pricing expert and lead organization within your field of expertise
What you39ll need to succeed
- University Education (or equivalent through experience)
- Experience in Commercial, Finance, Pricing or Marketing environment (or other relevant area)
- Strong analytical (numeric & strategic) and process thinking capabilities
- Advanced Microsoft Excel skills and knowledge of Access, SAS or equivalent tool is a plus
- International and Domestic business awareness/experience
- Fluent in English (spoken and written) as a minimum requirement, where the following additional languages are considered as a Plus: French, Italian or German
- Experience in dealing with sales and management in a fact-based and open manner
- Analytical experience with Marketing, Finance or Sales with emphasis on pricing, analysis or approval capacity in a business environment is a plus
- Excellent organizational skills with the ability to work independently, manage multiple tasks simultaneously, and meet deadlines in a fast-paced environment.
What you39ll get in return
- Employment contract
- Great working atmosphere
- An extensive benefit package (private medical care, life insurance, sport cards, meal vouchers)
- Opportunities supported by organization for personal and professional development
- Occasional gift cards
- Tuition Assistance
- Employee Assistance Program
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi