#

Nowa praca? Zaczynaj z nami!

Unique People Sp. z o.o.

Tarnów, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Zakres Twoich obowiązków:

  • Kształtowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Odpowiadanie na pytania klientów w zakresie powierzonych zadań i kompetencji.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów zgłaszanych przez klientów.
  • Obsługa rozmów przychodzących, zapewniając profesjonalną telefoniczną obsługę klienta.
  • Nauka oraz korzystanie z wewnętrznych systemów obsługowych.

Szukamy osób, które:

  • Swobodnie nawiązują kontakt i cenią współpracę z Klientem.
  • Wyróżniają się zaangażowaniem, pomysłowością i otwartością na nowe wyzwania.
  • Charakteryzuje energia i zapał do działania.
  • Posiadają umiejętność podstawowego korzystania z komputera.

Co oferujemy?

  • Elastyczne godziny pracy, które pozwolą Ci dopasować grafik do innych obowiązków.
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Wypłatę wynagrodzenia dwa razy w miesiącu.
  • Przyjazną atmosferę w młodym i zgranym zespole.

Nie wymagamy doświadczenia! Dzięki kompleksowemu pakietu wdrożeniowego przygotujemy Cię do nowej roli.

Najważniejsze dla nas są Twoja chęć do pracy i pozytywne nastawienie.

Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj teraz, to zajmie tylko chwilę! 😊


Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi