Opis stanowiska pracy
Zakres Twoich obowiązków:
- Kształtowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Odpowiadanie na pytania klientów w zakresie powierzonych zadań i kompetencji.
- Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów zgłaszanych przez klientów.
- Obsługa rozmów przychodzących, zapewniając profesjonalną telefoniczną obsługę klienta.
- Nauka oraz korzystanie z wewnętrznych systemów obsługowych.
Szukamy osób, które:
- Swobodnie nawiązują kontakt i cenią współpracę z Klientem.
- Wyróżniają się zaangażowaniem, pomysłowością i otwartością na nowe wyzwania.
- Charakteryzuje energia i zapał do działania.
- Posiadają umiejętność podstawowego korzystania z komputera.
Co oferujemy?
- Elastyczne godziny pracy, które pozwolą Ci dopasować grafik do innych obowiązków.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Wypłatę wynagrodzenia dwa razy w miesiącu.
- Przyjazną atmosferę w młodym i zgranym zespole.
Nie wymagamy doświadczenia! Dzięki kompleksowemu pakietu wdrożeniowego przygotujemy Cię do nowej roli.
Najważniejsze dla nas są Twoja chęć do pracy i pozytywne nastawienie.
Brzmi ciekawie? Nie czekaj - aplikuj teraz, to zajmie tylko chwilę! 😊
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing