Opis stanowiska pracy
Jakie będą Twoje zadania?
- Obsługa korespondencji mailowej Klientów firmy z branży energetycznej,
- Telefoniczna obsługa Klientów,
- Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania Klientów.
Czego będziemy od Ciebie oczekiwać?
- Umiejętności dobrej obsługi komputera,
- Pozytywnego nastawienia do pracy z ludźmi,
- Poprawnej dykcji,
- Mile widziany status ucznia/studenta zaocznego.
Z Nami pracujesz bez żadnych wątpliwości, oferujemy Ci:
- Pracę w biurze w centrum Rzeszowa,
- Zmianę poranną lub popołudniową - sam/sama wybierasz,
- Wypłatę zawsze w terminie (podstawa + premia)
- Profesjonalny pakiet wdrożeniowy,
- Gwarantowaną stawkę za godzinę - 28,10 zł brutto,
- Atrakcyjny system premiowy,
- Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej informacji - APLIKUJ
Czekamy na Twoje zgłoszenie :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing