#

Office Assistant - Administrative Coordinator (m/f)

Trenkwalder

Gdańsk, pomorskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Office Assistant - Administrative Coordinator (m/f)

Miejsce pracy: Gdańsk
Responsibilities:
  • preparing documents, materials as needed,
  • maintaining records and administrative matters of the service department,
  • onboarding of internal technicians,
  • ordering workwear, PPE and IT equipment for technicians,
  • raising purchase orders, invoice approvals in SAP,
  • arranging training for technicians,
  • creation of Hiring-out-agreements,
  • coordination of delegation activities,
  • providing support to Field Resource Manager.

Requirements:
  • experience on a similar position – at least 1 year,
  • good English, both written and spoken,
  • good knowledge Microsoft Office,
  • team player,
  • paying attention to details,
  • well organised,
  • good communication skills, proactivity,
  • positive can-do attitude.

We offer:
  • employment contract,
  • development in an international organization,
  • competitive salary and benefits (lunch subvention, holiday allowance, private medical care, sport card, life insurance),
  • extra paid vacation days,
  • interesting and challenging career path.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Podobne oferty pracy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi