Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Office Assistant - Administrative Coordinator (m/f)
Miejsce pracy: GdańskResponsibilities:
Requirements:
We offer:
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
- preparing documents, materials as needed,
- maintaining records and administrative matters of the service department,
- onboarding of internal technicians,
- ordering workwear, PPE and IT equipment for technicians,
- raising purchase orders, invoice approvals in SAP,
- arranging training for technicians,
- creation of Hiring-out-agreements,
- coordination of delegation activities,
- providing support to Field Resource Manager.
Requirements:
- experience on a similar position – at least 1 year,
- good English, both written and spoken,
- good knowledge Microsoft Office,
- team player,
- paying attention to details,
- well organised,
- good communication skills, proactivity,
- positive can-do attitude.
We offer:
- employment contract,
- development in an international organization,
- competitive salary and benefits (lunch subvention, holiday allowance, private medical care, sport card, life insurance),
- extra paid vacation days,
- interesting and challenging career path.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.