#

Order Management Specialist

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, zagranica

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Order Management Specialist

Miejsce pracy: Łódź

Dla naszego Klienta, SSC znanej, międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z rozwojem struktur w Polsce (a ściślej - w Łodzi), poszukujemy obecnie osób na stanowisko: Order Management Specialist

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami i aplikowania (CV w języku angielskim).

Twoje zadania:

  • Pełnienie roli centralnego punktu kontaktowego dla Klienta, bieżąca komunikacja
  • Przetwarzanie zamówień Klientów z uwzględnieniem dostępności produktów i warunków umów
  • Organizacja transportu i koordynacja załadunków eksportowych z partnerami magazynowymi / logistycznymi
  • Zapewnienie zgodności z wymaganiami (klientów i prawnymi)
  • Terminowe wystawianie wymaganych dokumentów wysyłkowych
  • Koordynacja usług dodatkowych, jeśli jest to konieczne
  • Wystawianie i zarządzanie fakturami sprzedaży
  • Koordynacja i rozwiązywanie reklamacji dotyczących jakości i obsługi, wystawianie not kredytowych/debetowych według potrzeb.
  • Przedstawianie klientom i sprzedaży cotygodniowych aktualizacji dotyczących otwartych zamówień

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe
  • 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania zamówieniami w firmie produkcyjnej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i/lub narzędzi Google Office
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość innych języków europejskich będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość systemu SAP
  • Umiejętność zarządzania priorytetami i samodzielnego podejmowania decyzji

Benefity:

  • Umowa o pracę w międzynarodowej, stabilnej i rozpoznawalnej na rynku firmie
  • Bonus roczny do wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny rozpoczęcia - między 7:00 a 9:00)
  • Biuro ze strefą relaksu w Łodzi
  • Prywatna opieka medyczna
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Karta lunchowa
  • Program kafeteryjny
  • Dofinansowanie kursów i szkoleń
  • Wydarzenia integracyjne
  • Zniżki na firmowe produkty
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi