Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Kreowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów w ramach powierzonych obowiązków.
- Rozwiązywanie zgłoszeń i problemów zgłaszanych przez klientów.
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych, zapewniając wysoką jakość obsługi klienta.
- Nauka i obsługa wewnętrznych systemów operacyjnych.
Kogo szukamy?
- Osób, które łatwo nawiązują kontakt i lubią współpracować z klientami.
- Zangażowanych, kreatywnych i gotowych na nowe wyzwania.
- Energicznych, pełnych zapału do działania.
- Osób, które sprawnie posługują się komputerem.
Co proponujemy?
- Elastyczne godziny pracy, które pozwolą Ci dostosować grafik do innych zobowiązań.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Wypłatę dwa razy w miesiącu.
- Przyjazną atmosferę w młodym, zgranym zespole.
Nie wymagamy doświadczenia!
Przygotujemy Cię do pracy dzięki szczegółowemu programowi wdrożeniowemu.
Dla nas najważniejsze są Twoja motywacja do pracy oraz pozytywne podejście.
Brzmi interesująco? Aplikuj teraz - to zajmie tylko chwilę! 😊
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing