Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa Klientów,
- Doradzanie w zakresie zakupu usług i pakietów,
- Sprzedaż i negocjowanie warunków,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Nasze oczekiwania:
- Dyspozycyjność do uczestniczenia w pakiecie wdrożeniowym,
- Gotowość do pracy minimum 30 godzin w tygodniu,
- Dobra dykcja i komunikatywność,
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki i chęć nauki.
U nas czekają na Ciebie:
- Profesjonalny pakiet wdrożeniowy 'Uknow' - w pełni przygotowujący do pracy,
- Wynagrodzenie 30,50 zł brutto/h + premie i prowizje - wypłata 2 razy w miesiącu
- Grafik dopasowany do Ciebie i do twoich zajęć,
- Regularne szkolenia podnoszące kompetencje,
- Karta rabatowa, pyszna kawa i świeże owoce...
oraz ludzie, którzy nie mogą doczekać się, żeby Cię poznać!
Zainteresowany?! Wyślij swoją aplikację i poznaj Nas bliżej. :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/11/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing