Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa Klientów sieci Orange na infolinii przychodzącej,
- Obsługa klientów na live chacie,
-Sprzedaż produktów/usług oraz rekomendowanie najlepszych ofert i informowanie o aktualnych promocjach, rabatach,
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- Dbanie o wizerunek firmy.
Nasze oczekiwania:
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami,
- Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się,
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
- Biegła obsługa komputera,
- Chęć dłuższej współpracy,
- Dyspozycyjność do odbycia wdrożenia przygotowującego do pracy w styczniu w godzinach 8-16 pon-pt.
Oferujemy:
- Gwarantowaną stawkę 30,50 zł brutto - dla studentów lub uczniów jest to wynagrodzenie 'na rękę' za każdą godzinę pracy,
- Konkurencyjny rynkowo system prowizyjny i motywacyjny - premię masz u nas w każdym miesiącu,
- Wypłatę zawsze w terminie,
- Nowe kwalifikacje i rozwój w ramach szkoleń, coachingów i warsztatów,
- Możliwość awansowania w strukturach firmy,
- Salkę relaksu - PlayStation w przerwie od pracy? u nas to możliwe!
- Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie,
- Darmową kawę, wodę i owoce dla każdego pracownika,
- Brak dress code - chcemy, żeby każdy czuł się u nas swobodnie,
- Wsparcie liderów - mamy doświadczoną kadrę menadżerską,
- Pracę w centrum Rzeszowa z świetnym dojazdem.
APLIKUJ, a my opowiemy Ci więcej!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing