Opis stanowiska pracy
PTP Team Leader
Gdansk
NR REF.: 1191060
For one of our clients, a global and fast-growing Shared Service Center located in Gdańsk, we are currently seeking an experienced and dedicated PTP Team Leader to lead and mentor a newly created PTP team.
Responsibilities:
- Provide team leadership & direction to a team of PTP Associates, ensuring delivery of transactional activities in line with the policy, tax requirements, and SLA39s.
- Collaborate cross-functionally to drive best practices throughout the end-to-end PTP process.
- Produce operational and root cause reporting and provide recommendations to drive best practice
- Establish relationships with the wider Finance Community to enhance service and customer relationships
- Manage the review and maintenance of SOP’s and version controls to ensure that they are fully aligned to processes
- Work with the Reporting and Compliance Lead/ Controls Team to ensure control & compliance within process area and across the PTP Controls framework
- Support internal and external audit requests
- Participate as required as a team member in other special projects
- Carry out any other ad-hoc duties, as and when required
Requirements:
- Minimum 3 years of experience in PTP area, with at least 2 years in a supervisory or team leadership role.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Fluent in English (written and conversational).
- Experience in a similar role within a multi-site business is desirable.
- Good level of IT skills, including intermediate/advanced MS Excel.
- Ability to build relationships with key stakeholders.
Offer:
- Stable employment conditions
- Hybrid model of work (2x HO/week)
- Private medical care
- Sport card
- Cafeteria program
- Modern office
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/02/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing