Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Sales Manager USA

Miejsce pracy: Łódź

Dla naszego klienta, globalnego dostawcy komponentów i części elektronicznych, elektrotechnicznych, automatyki przemysłowej i wyposażenia warsztatowego, poszukujemy aktualnie Managera Sprzedaży, który przyczyni się do rozwoju firmy na rynku USA.

Twoje zadania:

  • Stały rozwój bieżącej sieci sprzedaży zagranicznej oraz pozyskiwanie nowych klientów - Rynek USA
  • Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku USA, aktualizacja posiadanej bazy klientów.
  • Poszukiwanie nowych kierunków rozwoju
  • Negocjowanie warunków współpracy
  • Raportowanie działań sprzedażowych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Koordynowanie działań z zespołem przedstawicieli handlowych oraz Key Account Managerów
  • Udział w głównych targach o charakterze międzynarodowym
  • Systematyczne wizyty u kluczowych klientów według potrzeb i aktualnej sytuacji.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych
  • Praktyczna znajomość rynku amerykańskiego
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży na rynku amerykańskim w zakresie zawierania umów handlowych oraz udziału w przetargach zgodnie z regulacjami tamtejszego prawa
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Zdolności negocjacyjne,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
  • Zaangażowanie, konsekwencja i determinacja w osiąganiu celów,
  • Prawo jazdy kat B,
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.

Benefity:

  • Umowa o pracę lub B2B
  • Praca w stabilnej firmie, która nieustannie się rozwija
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Ubezpieczenie na życie
  • Opieka stomatologiczna
  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów oraz nauki języków obcych
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi