W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Sales Manager USA
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, globalnego dostawcy komponentów i części elektronicznych, elektrotechnicznych, automatyki przemysłowej i wyposażenia warsztatowego, poszukujemy aktualnie Managera Sprzedaży, który przyczyni się do rozwoju firmy na rynku USA.
Twoje zadania:
- Stały rozwój bieżącej sieci sprzedaży zagranicznej oraz pozyskiwanie nowych klientów - Rynek USA
- Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku USA, aktualizacja posiadanej bazy klientów.
- Poszukiwanie nowych kierunków rozwoju
- Negocjowanie warunków współpracy
- Raportowanie działań sprzedażowych
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Koordynowanie działań z zespołem przedstawicieli handlowych oraz Key Account Managerów
- Udział w głównych targach o charakterze międzynarodowym
- Systematyczne wizyty u kluczowych klientów według potrzeb i aktualnej sytuacji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Doświadczenie w branży dystrybutora lub producenta komponentów elektrotechnicznych
- Minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży na rynkach zagranicznych
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży na rynku amerykańskim w zakresie zawierania umów handlowych oraz udziału w przetargach zgodnie z regulacjami tamtejszego prawa
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Zdolności negocjacyjne,
- Wysoka kultura osobista,
- Komunikatywność, samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
- Zaangażowanie, konsekwencja i determinacja w osiąganiu celów,
- Prawo jazdy kat B,
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.
Benefity:
- Umowa o pracę lub B2B
- Praca w stabilnej firmie, która nieustannie się rozwija
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Ubezpieczenie na życie
- Opieka stomatologiczna
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów oraz nauki języków obcych
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329