Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2241
Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie klientów na podstawie powierzonej bazy,
prowadzenie konwersacji telefonicznych i mailowych,
przygotowywanie ofert handlowych,tworzenie długotrwałych relacji z klientami,
Opracowywanie i wdrażanie działań, na podstawie których będą realizowane cele sprzedażowe,Segmentacja rynku i analiza grup docelowych
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- doświadczenie w pracy w zespole
- umiejętność prezentacji i negogacji
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Doświadczenie w branży związanej z teletechniką, teleinformatyką, znajomość produktów takich jak systemy okablowania strukturalnego, komputerowego, obsługa Pakietu Subiekt GTbiegła obsługa komputera, Microsoft OfficeKandydat winien:Efektywnie organizować swoją pracę, planować i raportować działania sprzedażowe i realizować je w terminieUmiejętnie radzić sobie presją czasu związaną z realizacją planów sprzedażowychDogłębnie rozumieć i znać oferowane przez firmę produktyZnać techniki sprzedaży Potrafić badać potrzeby klientów i rozumieć trendy rynkowe
Miejsce pracy: Kępska 12, 45-130 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi