Numer oferty: StPr/24/1258
•Obsługa administracyjna działu (rozliczanie kart drogowych, pilnowanie terminów obowiązkowych przeglądów technicznych, planowanie spotkań i wynajmu sal wykładowych, prowadzenia ewidencji wyposażenia sal wykładowych oraz sprzętu
nagłośnieniowego, multimedialnego i oświetleniowego)
•Obsługa multimedialna i nagłośnienia konferencji, szkoleń i innych wydarzeń w Bibliotece
•Dbanie o odpowiednie przygotowanie sal na szkolenia, konferencje i spotkania autorskie
•Kontrola sprawności technicznej sprzętu oświetleniowego, multimedialnego i nagłośnieniowego
•Współpraca z innymi działami Biblioteki
•Wsparcie pozostałych działań Działu Administracyjno – Gospodarczego
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 107, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CVlist motywacyjnyklauzula RODODo dokumentów należy załączyć poniższe klauzule RODO:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celach związanych z prowadzoną rekrutacją, w tym także na przetwarzanie mojego wizerunku do celów rekrutacyjnych.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z rekrutacjami organizowanymi w przyszłości w okresie najbliższych 3 miesięcy.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.