Numer oferty: StPr/24/1530
Szczegóły oferty: https://mup.olsztyn.ibip.pl/public/?id=81091
Zadania wykonywane na stanowisku:
1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy:
- wydawanie decyzji o nabyciu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia,
- zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego bezrobotnych, członków ich rodzin
oraz dokonywanie w tym zakresie zmian i korekt,
- prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z tytułu bezrobocia.
- gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów bezrobotnego,
- wydawanie zaświadczeń na podstawie akt osobowych bezrobotnych znajdujących się w archiwum urzędu i bieżącej bazie,
- weryfikacja elektronicznych raportów ZUS, KRUS dotyczących zbiegów ubezpieczeń.
2. Naliczanie i kontrola naliczeń zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia:
- kontrola dokumentów do naliczania pod kątem ich prawidłowości,
- prowadzenie w systemie informatycznym kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów
wypłacanych w okresie odbywania stażu, stypendiów szkoleniowych, dodatków aktywizacyjnych oraz innych świadczeń,
- naliczane świadczeń z tytułu bezrobocia,
- sporządzanie komputerowych wydruków list wypłat świadczeń dla bezrobotnych,
- dokonywanie realizacji wypłat świadczeń,
- sporządzanie zestawień niepodjętych świadczeń i przekazywanie ich do księgowości
- sporządzanie PIT 11,
- sporządzanie raportów dotyczących okresów opłacania składek na ubezpieczenie społeczne,
- przyjmowanie, rozpatrywanie i formalna obsługa wniosków o dodatki aktywizacyjne,
wydawanie decyzji administracyjnych związanych z prowadzonym postępowaniem.
3. Dokonywanie rejestracji zgłaszających się osobiście bezrobotnych i poszukujących pracy oraz rejestracji za pośrednictwem formularza elektronicznego (rejestracji przez Internet).
- ustalanie i przyznawanie prawa do zasiłku dla bezrobotnych,
- sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących statusu osób rejestrujących się, wydawanie zaświadczeń potwierdzających status osoby zarejestrowanej,
- realizowanie zadań wynikających z przepisów koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
- przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego osób bezrobotnych,
- weryfikacja elektronicznych raportów z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dotyczących zbiegów tytułów ubezpieczeń.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Piłsudskiego 64 b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, dotyczących wszystkich zakończonych stosunków pracy podanych w kwestionariuszu osobowym. W przypadku trwającego stosunku pracy złożenie przez kandydata oświadczenia/zaświadczenia zawierającego datę zatrudnienia.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o nieskazaniu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8. Klauzula zgody o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.List motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia wymienione w pkt 5, 6, 7 oraz klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a w przypadku dokumentów złożonych drogą elektroniczną każdy dokument wymagający własnoręcznego podpisu musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym e-PUAP.Wzory kwestionariusza osobowego, oświadczeń wymienionych w punkcie 5,6 i 7 oraz klauzula wymieniona w punkcie 8, dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, w zakładce Ogłoszenia o naborach.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :1. W zamkniętej kopercie z dopiskiem: DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO SPECJALISTY DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ / SPECJALISTY DS. REJESTRACJI:1) osobiście: w siedzibie Miejskiego Urzędu Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B w Olsztynie (pokój 25, II piętro - sekretariat) lub2) pocztą na adres: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie, al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn lub2. Elektronicznie:1) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /MUP/SkrytkaESP; Termin składania dokumentów do 26.12.2024 roku.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.