#

Specjalista ds. finansów i kontroli

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. finansów i kontroli

Miejsce pracy: Sosnowiec

Zakres zadań:

  • współrealizowanie strategii finansowej oraz controllingowej spółki,
  • uczestniczenie w procesie budżetowania, prognozowania oraz tworzenia planów długoterminowych,
  • analizowanie odchyleń oraz kontrolowanie realizacji planów finansowych,
  • przygotowywanie raportów oraz zestawień dotyczących obszaru: sprzedaży i jej rentowności, projektów inwestycyjnych, kalkulowanie zrealizowanych oszczędności,
  • weryfikowanie obszaru zobowiązań i należności, kontrolowanie kosztów, nadzorowanie płatności, monitorowanie zgodności wniosków zakupowych,
  • koordynowanie przepływów pieniężnych oraz sytuacji finansowej podmiotu,
  • analizowanie gospodarki magazynowej (raportowanie stanów magazynowych, weryfikowanie zapasów),
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej cen transferowych,
  • sprawozdawczość GUS,
  • współpraca z pozostałymi zespołami w ramach struktury organizacyjnej firmy na poziomie lokalnym oraz globalnym.

Wymagania:

  • min. 2 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub controllingu,
  • znajomość zagadnień w zakresie rachunkowości,
  • biegła znajomość języka angielskiego oraz polskiego,
  • znajomość języka włoskiego, będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • praktyczna znajomość pakiety MS Office oraz doświadczenie w pracy na systemie SAP,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, analityczne i organizacyjne.

Korzyści:

  • możliwość rozwoju cennego doświadczenia zawodowe, w firmie będącej liderem na rynku,
  • dostęp do pracy hybrydowej (2 dni pracy zdalnej w tygodniu) oraz elastyczne godziny pracy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjny system wynagrodzenia,
  • pakiet benefitów pozapłacowych.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi