W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta, hybryda
Miejsce pracy: ŁódźTwoje zadania:
· Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami;
· Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP;
· Zarządzanie dostawą i codzienny kontakt z oddziałami zlokalizowanymi w Europie;
· Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi;
· Terminowe reagowanie na różne zapytania;
· Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów;
· Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Czego oczekujemy:
· Bardzo dobra znajomość j. Angielskiego (B2);
· Doświadczenie w pracy z klientem;
· Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
· Proaktywna postawa;
· Samodzielność w działaniu i komunikatywność.
Benefity:
· Umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym podpisywana bezpośrednio z pracodawcą;
· Praca hybrydowa w centrum Łodzi;
· Elastyczny start między 7:00, a 9:00;
· Opieka medyczna;
· Ubezpieczenie na życie;
· Karta sportowa;
· Wydarzenia integracyjne;
· Świetne biuro i atmosfera w centrum Łodzi!