#

Specjalista ds. przetargów z językiem włoskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. przetargów z językiem włoskim

Miejsce pracy: Wrocław

Dla naszego międzynarodowego klienta, specjalizującego się w branży biotechnologicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. przetargów!

Główne obowiązki:

  • Bieżące monitorowanie i weryfikacja okazji przetargowych,
  • Analiza warunków oferty i zapewnianie jej zgodności z wytycznymi,
  • Administracja procesowa - zarządzanie cyklem życia dokumentów (umowy, ustalenia, zmiany),
  • Koordynacja działań przetargowych w ścisłej współpracy z zespołem sprzedaży,
  • Utrzymanie i aktualizacja baz danych,
  • Rozwiązywanie problemów administracyjnych.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. włoskiego (min. B2/C1) oraz komunikatywna j. angielskiego (min. B1),
  • Min. 1-2 letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Zorientowanie na szczegóły oraz terminowość,
  • Umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy i samodzielność
  • Mile widziana znajomość narzędzi MS Office oraz CRM.

Benefity:

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku, szkolenia i programy rozwojowe,
  • Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie,
  • Karta Multisport,
  • Możliwość udziału w kursach językowych,
  • Dodatkowe benefity pozapłacowe
  • Praca w trybie hybrydowym (3 dni pracy z biura, 2 dni pracy z domu)
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi