Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klientów – branża energetyczna
Miejsce pracy: WarszawaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wprowadzanie i weryfikowanie faktur oraz umów, aktualizację danych w systemie wewnętrznym, wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości,
- Weryfikację i opis merytoryczny faktur oraz innych dokumentów księgowych pod kątem przekazania ich do płatności,
- Redagowanie pism, obsługę reklamacji i korespondencji z klientami,
- Przygotowywanie raportów dla klientów firmy w zakresie powierzonego obszaru,
- Wykonywanie na rzecz klientów zleconych analiz oraz raportów wewnętrznych,
- Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów (kontakt telefoniczny i mailowy).
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse i Rachunkowość),
- Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobrej praktycznej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excela,
- Mile widziana znajomości branży energetycznej,
- Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Sumienności, dokładności oraz zdolności analitycznego myślenia,
- Samodzielności oraz odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Umiejętności rozwiązywania problemów, pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu.
Pracodawca oferuje:
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
- Umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B – w zależności od preferencji kandydata,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny),
- Niezbędne narzędzia pracy (komputer i telefon),
- Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.