W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. social mediów
Miejsce pracy: ŻoryWspólnie z naszym Klientem - firmą produkcyjną działającą w branży FMCG, w związku z rozwojem struktur działu marketingu, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. social mediów
Zakres zadań:
- zarządzanie profilami w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook, TikTok),
- planowanie i tworzenie treści, publikowanie oraz moderowanie kanałów social media,
- nadzór nad obsługą bieżącej komunikacji oraz analizowanie interakcji w social mediach i na stronie internetowej firmy,
- współpraca z influencerami, ambasadorami marki,
- weryfikowanie statystyk i raportowanie wyników prowadzonych działań,
- uczestniczenie w rozwijaniu portfolio produktowego, analizowanie trendów rynkowych, współtworzenie nowych produktów wraz z koncepcją komunikacji.
Wymagania:
- min. 3 - letnie doświadczenia zawodowe w obszarze zarządzania mediami społecznościowymi,
- doświadczenie w influencer marketingu,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom B2 - warunek konieczny),
- bardzo dobra znajomość formatów stories, live, postów statycznych, karuzeli,
- zdolność moderacji dyskusji w branżowych grupach na FB,
- umiejętność wykorzystania w praktyce zagadnień takich jak Hook, język korzyści i CTA,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalny oraz organizacyjne,
- poczucie estetyki, kreatywność, staranność i samodzielność w działaniu.
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem na rynku,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa oraz premia),
- pakiet benefitów pozapłacowych (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, dofinansowanie do karty multisport, wczasy pod gruszą),
- dostęp do pracy hybrydowej (2 - 3 dni pracy z biura),
- elastyczność godzin pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w przedziale 7.30 - 8.30),
- narzędzia pracy: komputer, telefon.
Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329