Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
Specjalista ds. wsparcia SLA dla Systemów IT
Dla Naszego Klienta, lidera w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań analitycznych i technologii predykcyjnych, poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie i utrzymanie wysokiej jakości usług IT, zgodnie z ustalonymi poziomami SLA, oraz za szybkie reagowanie na zgłoszenia i incydenty techniczne.
Jeśli masz doświadczenie w pracy z systemami IT, a kontakt z klientem i zarządzanie SLA są Twoimi mocnymi stronami, ta rola może być idealna dla Ciebie! 💼
📍 Biuro: Kraków
🎯 Zakres obowiązków:
- Utrzymanie rozwiązań informatycznych i aplikacji przygotowanych przez firmę u klientów
- Wsparcie klientów w zakresie użytkowania dostarczonych przez firmę rozwiązań
- Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem wdrożonych rozwiązań
- Obsługa zgłoszeń w systemie wsparcia SLA
🎁 Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny itp.)
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowania 💰
- Stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji
- Aktywny udział w projektowaniu rozwiązań
- Możliwość pracy hybrydowej 🌍 (biuro w Krakowie)
📋 Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne (lub ostatnie lata studiów na kierunkach informatycznych)
- Znajomość zagadnień administracyjnych systemów z rodziny Windows i Linux
- Podstawowa znajomość systemów bazodanowych: np. SQL Server, MySQL
- Wiedza na temat oraz praktyka w używaniu technologii integracyjnych (SOAP, REST)
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych i urządzeń (adresacja, routing, firewall, loadbalancer)
- Umiejętność skryptowania (batch, PowerShell, bash)
- Podstawowa znajomość języka Python
- Doświadczenie w troubleshootingu (od analizy problemu do podania rozwiązania)
- Zdolność analitycznego myślenia 🧠
👍 Dodatkowe atuty:
- Wiedza na temat bezpieczeństwa komunikacji sieciowej (SSL, HTTPS)
- Znajomość serwerów aplikacyjnych (WebSphere, WebLogic, IIS)
- Znajomość przetwarzania strumieniowego i technologii kolejkowania informacji (np. Kafka)
- Kreatywność i umiejętność samodzielnej organizacji pracy