#

Specjalista ds. zamówień z j. niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Zabrze, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. zamówień z j. niemieckim

Miejsce pracy: Zabrze

We współpracy z naszym Klientem, firmą produkcyjną, wspieramy rozwój zespołu dedykowanemu dystrybucji a konkretnie działu zamówień.

Poszukujemy osoby, który dobrze posługuję się językiem niemieckim i angielskim, zainteresowanej objęciem stanowiska: Specjalisty ds. obsługi zamówień.

Główne zadania na stanowisku obejmują:

  • współpraca z działami sprzedaży i planowania zapasów w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień,
  • administrowanie danymi w systemie SAP, dbanie o ich wysoką jakość,
  • współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za poprawność danych w systemie oraz ustawienia systemu ERP w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówień
  • zarządzanie zamówieniami w systemie (m.in. wprowadzanie, modyfikacja, anulowanie),
  • optymalizacja i standaryzacja procesów obsługi zamówień,
  • kontakt z klientem.

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania zamówieniami/logistyki/obsługi klienta,
  • bardzo dobry poziom języka niemieckiego,
  • bardzo dobry poziom języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności MS Excel,
  • znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:

  • możliwość rozwoju międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • pakiet benefitów pozapłacowych: MultiKafeteria, Ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna,
  • ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
  • zniżki na firmowe produkty i wiele innych.

Aplikując na ogłoszenie publikowane w ramach współpracy Grafton Recruitment Sp. z o.o. oraz Grafton Recruitment Services sp. z o. o. (uprzednio: Kelly Services Poland sp. z o. o.) - należące do GI GROUP HOLDING - zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Informujemy, że wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (Procedura dot. zgłoszeń sygnalistów) jest dostępna na stronie internetowej pod następującym adresem https://pl.grafton.com/pl/o-nas/sygnalisci Zgłoszeń w trybie przewidzianym w Procedurze dot. zgłoszeń sygnalistów można dokonać pod następującym adresem: https://gigroupholding.vco.ey.com/

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod adresem: https://pl.grafton.com/pl/polityka-przetwarzania-i-ochrony-danych

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi