#

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Sieci Agencyjnej Warszawa Mokotów

ipracujzdalnie.pl

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Praca hybrydowa, Warszawa Mokotów

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za bieżącą komunikację z siecią partnerów sprzedaży w Polsce,  w zakresie rozliczeń i raportów
  • Wsparcie agencji w realizacji planów sprzedażowych i operacyjnych
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań od agencji
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie usprawnienia procesów

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń z premiami za realizację celów
  • Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Pakiet benefitów

Wymagania

  • Orzeczenie o niepełnosprawności
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w branży sprzedażowej FMCG, B2B)
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Zdolność do SAMODZIELNEJ pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma tematami jednocześnie
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy z danymi (dobra znajomość pakietu Excel mile widziana)

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
3 lata
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Analityka, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi