Opis stanowiska pracy


Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej

22-100 Chełm ul. Trubakowska 2

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania administracyjne i sporządza rozkazy personalne (decyzje) w sprawach dot. przebiegu stosunku służbowego funkcjonariuszy, w szczególności mianowania na stanowiska, stopnie SG, ustalania wysokości uposażenia oraz dodatków do uposażenia
  • Opiniuje prośby, wnioski, i odwołania w sprawach kadrowych wniesionych przez funkcjonariuszy NOSG oraz sporządza w tym zakresie stosowną dokumentację
  • Sporządza pisma korespondencyjne w imieniu Komendanta Oddziału oraz Naczelnika Wydziału Kadr i Szkolenia w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji pomiędzy Nadbużańskim Oddziałem Straży Granicznej a funkcjonariuszami
  • Wystawia i wydaje zgodnie z właściwością sekcji, dokumenty/zaświadczenia wynikające ze stosunku służbowego funkcjonariuszy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej oraz prowadzi w tym zakresie ewidencję w celu zapewnienia właściwego przebiegu stosunku służbowego funkcjonariuszy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej


Warunki pracy

Praca samodzielna, wymagająca znajomości przepisów KPA i ustawy o Straży Granicznej oraz umiejętności poruszania się po aktach prawnych. Pracownik jest zobowiązany do bieżącego śledzenia zmian w przepisach i linii orzeczniczej celem poprawnego zastosowania podstaw prawnych i rozstrzygnięć w prowadzonych postępowaniach i wydawanych decyzjach. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe specjalisty Sekcji Spraw Osobowych nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W urzędzie nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnieniu informacji
o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/ów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.


Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972r. będzie zobowiązana do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego.


Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem https://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce „Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej”.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Znajomość zasad prowadzenia postępowania administracyjnego, ustawy o SG i aktów wykonawczych regulujących przebieg służby w SG
  • Niewspółpracowanie z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Umiejętność komunikacji w mowie i piśmie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o niewspółpracowaniu z organami bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 (nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych - jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2
    22-100 Chełm
    Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/10/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Podobne oferty pracy

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi