Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami Wydział Wyceny i Rynku Nieruchomości 00-507 Warszawa pl. Trzech Krzyży 3/5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym: opracowuje projekty aktów prawnych i założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo;
- Dokonuje analiz prawnych w obszarze wyceny nieruchomości i prowadzenia działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym w szczególności przygotowuje projekty opinii/ wyjaśnień/ interpretacji/ oceny przepisów;
- Udziela informacji na wnioski i zapytania (w tym o udostępnienie informacji publicznych) w ramach właściwości Wydziału;
- Prowadzi obsługę interpelacji i zapytań poselskich w ramach właściwości Wydziału: przygotowuje odpowiedzi, prowadzi konsultacje, gromadzi materiały;
- Monitoruje stan prawny i orzecznictwo oraz standardy/ rekomendacje/ wytyczne/ opinie, etc. w obszarze wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych, w tym: analizuje aktualny stan prawny, planowane zmiany prawne, formułuje wnioski z przeprowadzanych analiz oraz przygotowuje propozycje do programu prac Ministra/Rady Ministrów, monitoruje bazy m.in. Elektronicznego Systemu Transpozycji Prawa Europejskiego (e-step) oraz uzupełnia tę bazę;
- Prowadzi analizy dotyczące rynku nieruchomości, w tym we współpracy z Głównym Urzędem Statystycznym w zakresie prowadzenia okresowych badań rynku nieruchomości.
Warunki pracy · Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
· Zagrożenie korupcją
· częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
· Oświadczenia złóż zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/pracuj-z-nami
· Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
· Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
· Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie.
· Złóż dokumenty w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
· Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
· W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prześlij kopię potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu.
· Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzamy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.
· Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
· W swoim CV podaj numer telefonu i/lub adres poczty elektronicznej. Jeśli Twoja aplikacja spełni wymagania formalne, o kolejnym etapie naboru powiadomimy Cię telefonicznie lub mailowo.
· W CV opisz swoje doświadczenie zawodowe określając daty początkowe i końcowe oraz wykonywane czynności. Jeżeli w ogłoszeniu jest wymagana lub pożądana znajomość języka obcego określ w CV poziom jego znajomości.
· Oferty kandydatów, którzy nie zostaną zakwalifikowani z przyczyn formalnych oraz którym nie zaproponujemy zatrudnienia w danym naborze, zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
· Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie wyceny nieruchomości, gospodarki nieruchomościami
lub legislacji
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, wyceny nieruchomości i działalności zawodowej rzeczoznawców majątkowych,
- znajomość przepisów kodeksu cywilnego i kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- myślenie analityczne,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2024-09-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru DN 140
Decyduje data: wpływu do urzędu