Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista w Wydziale Organizacyjnym w Biurze Ministra

00-522 Warszawa ul. Krucza 36 Wspólna 6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnia obsługę sekretariatu członka kierownictwa Ministerstwa, w szczególności: łączy rozmowy telefoniczne, w tym w języku angielskim i udziela - w uzgodnieniu z członkiem kierownictwa Ministerstwa lub bezpośrednim przełożonym - podstawowych informacji, koordynuje obieg korespondencji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Ministerstwa, w tym również w systemie EZD, kompletuje i przedkłada korespondencję do dekretacji i podpisu członka kierownictwa Ministerstwa, w uzgodnieniu z członkiem kierownictwa Ministerstwa lub bezpośrednim przełożonym zapewnia właściwy obieg informacji między komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, zapewnia wyposażenie sekretariatu w materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych i materiały biurowe
  • Organizuje dzień pracy członka kierownictwa Ministerstwa, w tym prowadzi terminarz spotkań oraz sprawy związane z przyjmowaniem gości
  • Przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do członka kierownictwa Ministerstwa
  • Monitoruje terminowość pism i dokumentów podpisywanych przez członka kierownictwa Ministerstwa
  • Tworzy i aktualizuje podręczne zbiory aktów normatywnych, publikacji i innych dokumentów lub materiałów niezbędnych członkowi kierownictwa Ministerstwa w bieżącej pracy
  • Przygotowuje pisma w tym notatki służbowe zlecane przez członka kierownictwa Ministerstwa, dyrektora Biura Ministra lub zastępcę dyrektora Biura Ministra
  • Współuczestniczy w organizowaniu krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych członka kierownictwa Ministerstwa, w tym w prowadzeniu formalności wizowych, rezerwacji biletów i noclegów oraz rozliczaniu wyjazdów służbowych
  • Wspiera koordynację i organizację roboczych narad kierownictwa Ministerstwa


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Prześlij odręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą wymagane oświadczenia, wypełnione zgodnie ze
    wzorem umieszczonym na stronie MAP: https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/pracuj-z-nami

  • Podaj w swojej ofercie nr telefonu oraz/lub adres poczty elektronicznej.

  • Kandydatki/kandydaci, spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, poinformowani zostaną
    telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach poszczególnych etapów naboru.

  • Informacja o obowiązywaniu w Ministerstwie Aktywów Państwowych wewnętrznej procedury zgłaszania
    informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
    14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, znajdują się na stronie Ministerstwa:
    https://www.gov.pl/web/aktywa-panstwowe/informacja-o-obowiazywaniu-w-ministerstwie-aktywowpanstwowych-
    wewnetrznej-procedury-zglaszania-informacji-o-naruszeniach-prawa-i-podejmowania-dzialannastepczych.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Aktywów Państwowych oraz przepisów określających podział pracy kierownictwa Ministerstwa
  • Znajomość przepisów w zakresie dostępu do informacji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności i kompetencje: organizacji pracy, szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i pracy pod presją czasu, komunikatywność, rzetelność, pracy w zespole, precyzyjnego przekazywania informacji, wysoka kultura osobista
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego
    • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
    • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Aktywów Państwowych
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 145612”
    Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej MAP:
    Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi