Opis stanowiska pracy
Urząd Statystyczny we Wrocławiu Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw obsługi administracyjnej w Wydziale Administracyjnym 50-950 Wrocław ul. Oławska 31
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Sprawuje nadzór nad terminową realizacją przeglądów, konserwacji oraz nad prawidłową eksploatacją sieci wodno-kanalizacyjnej, energetycznej, centralnego ogrzewania i wszystkich urządzeń technicznych i instalacji znajdujących się w budynku siedziby Urzędu.
- Przygotowuje projekt planu zadań inwestycyjnych i remontowo-budowlanych dla budynków Urzędu, w tym oddziałów, wraz z planowaną wysokością środków finansowych oraz koordynuje i nadzoruje prace związane z realizacją umów dotyczących zadań inwestycyjnych i remontowo-budowlanych wykonywanych w budynku siedziby Urzędu, a także bierze udział w odbiorach wykonanych robót budowlanych.
- Wykonuje zadania wynikające z przepisów regulujących sprawy ochrony przeciwpożarowej i współpracuje w tym zakresie z Inspektorem ppoż.
- Wykonuje zadania dotyczące fizycznej ochrony budynku we współpracy z osobą odpowiedzialną za zadania obronne, obronę cywilną oraz bezpieczeństwo informacji.
- Prowadzi dokumentację techniczną budynku siedziby Urzędu, należycie wypełnia „Książkę Obiektu Budowlanego" oraz systematycznie ją aktualizuje.
- Współuczestniczy w przygotowywaniu wniosków do 130.000 zł netto dotyczących realizacji dostaw, usług i robót remontowo-budowlanych oraz nadzoruje i koordynuje realizację robót remontowo-budowlanych realizowanych w siedzibie Urzędu.
- Przygotowywuje miesięczne informacje o realizacji przyjętych na rok budżetowy zadań w zakresie robót budowlanych i zakupów inwestycyjnych.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa komputera powyżej 4 godzin, - praca administracyjno-biurowa, - obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy komputerze, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - budynek posiada dwie windy, - drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - wejście do budynku bez barier architektonicznych, - odpowiednio dostosowana 1 toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.
Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej Głównego Urzędu Statystycznego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 37 16 483.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
co najmniej 1,5 roku w pracy związanej z eksploatacją budynków oraz administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne: - Umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
- Kreatywność
- Samodzielność i inicjatywa
- Łatwość komunikacji
- Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Odporność na stres
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu,
Wydział Kadr i Szkolenia,
50-950 Wrocław,
ul. Oławska 31, pok. nr 501.