Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw obsługi Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji w Wydziale Wsparcia Komitetu do spraw Cyfryzacji i Samorządu Terytorialnego, Departament Projektów i Strategii 00-060 Warszawa Królewska 27
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Realizuje działania w zakresie opracowania, rozwoju, utrzymania i administrowania wskazanych narzędzi informatycznych wspierających pracę KRMC
- Realizuje merytoryczną obsługę prac KRMC, w tym: monitoruje portfel projektów informatycznych KRMC oraz w zakresie wyznaczonych projektów: udziela eksperckiego wsparcia interesariuszom projektów informatycznych w zakresie przygotowywania dokumentacji oraz opiniowania założeń, postępów i efektów projektów informatycznych w ramach prac KRMC oraz identyfikuje zagrożenia dla osiągniecia ich celów; bierze udział w sporządzaniu analizy portfela, m.in. dotyczące realizacji strategicznych kierunków rozwoju w obszarze informatyzacji bierze udział w przygotowywaniu projektów uchwał KRMC i decyzji Przewodniczącego KRMC; bierze udział w przygotowywaniu projektów uchwał KRMC i decyzji Przewodniczącego KRMC; bierze udział w przygotowywaniu i udostępnianiu materiałów związanych z funkcjonowaniem KRMC w odpowiedzi na zapytania zewnętrzne i wewnętrzne
- Realizuje merytoryczną obsługę Ministra Cyfryzacji w ramach prac KRMC związanych z portfelem projektów informatycznych KRMC, w tym w zakresie wyznaczonych projektów opracowuje stanowiska w procesie opiniowania ich założeń, postępów i efektów
- Realizuje organizacyjno-techniczną obsługę prac KRMC w zakresie wyznaczonych projektów dotyczącą przeprowadzenia analizy zasadności ich skierowania, analizy formalnej przekazanych dokumentów, prowadzenia procesu ich uzgadniania, przygotowania materiałów na posiedzenia KRMC oraz dokumentów i protokołów ustaleń z prac KRMC
- Bierze udział w przygotowaniu propozycji aktów prawnych oraz ich zmian w zakresie zadań KRMC będących we właściwości Wydziału
- Bierze udział w analizowaniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych będących we właściwości Departamentu
- Prowadzi organizacyjno-techniczną obsługę prac wskazanych zespołów zadaniowych KRMC
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie MC oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4
godzinna dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Królewskiej, które są oznaczone literami A i B. Do obu wejść prowadzą schody.
Przy schodach do wejścia A znajduje się podjazd dla wózków. Dla gości przeznaczone jest wejście A. W budynku w holu A jest winda dostosowana do wjazdu wózków co umożliwia dostęp do wszystkich kondygnacji budynku osobom z niepełnosprawnością ruchową. Przed budynkiem wyznaczono 2 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W recepcji przy wejściu A i przy wejściu B są pętle indukcyjne.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te,
których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Wzory oświadczeń obowiazujących przy naborze do MC dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/wzory-oswiadczen
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed
rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub - podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego
etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski
dokonane przez tłumacza przysięgłego. Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi informacjami dotyczącymi zasad
organizacji naboru w służbie cywilnej, które są dostępne tutaj:
https://www.gov.pl/web/sluzbacywilna/praca
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
powyżej 1,5 roku w zakresie monitorowania projektów współfinansowanych z funduszy UE lub innych źródeł finansowania
pozostałe wymagania niezbędne: - Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość: zagadnień związanych z działaniami strategicznymi Państwa w obszarze informatyzacji, zasad funkcjonowania funduszy unijnych związanych z wdrażaniem i realizacją programów krajowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zasad funkcjonowania administracji publicznej w tym służby cywilnej oraz działań i organizacji MC, metodyk zarządzania projektami, zasad legislacji
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Przeszkolenie w zakresie metodyk zarządzania projektami (posiadanie certyfikatu, np. PMP, PRINCE2)
- Znajomość: procesu wytwarzania oraz metodyk wytwórczych wykorzystywanych w budowaniu systemów informatycznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (w przypadku posiadania dyplomu potwierdzającego wyższe wykształcenie, uzyskanego na uczelni zagranicznej, załącz kopię potwierdzenia uzyskania dyplomu przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub kopię nostryfikacji dyplomu lub tłumaczenie przez tłumacza przysięgłego)
- Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia dokumentu potwierdzająca przeszkolenie w zakresie metodyk zarządzania projektami (posiadanie certyfikatu, np. PMP, PRINCE2)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
W formie papierowej na adres:
Ministerstwo Cyfryzacji
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjaMC@cyfra.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych
chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz numer ogłoszenia BIP: 145665, DPiS/12 AP