Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- telefoniczna obsługa klientów - wysoka kultura osobista jest tutaj niezbędna,
- badanie potrzeb klientów, dobieranie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach.
Nasze oczekiwania:
- Dobra dykcja,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Zaangażowanie i chęć do pracy,
- Swoboda w wypowiadaniu się,
- Pozytywne nastawienie,
- Dużo uśmiechu :).
Jeśli dołączysz do CCIG, zapewnimy Tobie:
- godzinową stawkę gwarantowaną 30,50 zł brutto oraz premie i prowizje,
- profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań - przed przystąpieniem do samodzielnego wykonywania obowiązków przejdziesz przez pakiet wdrożeniowy przygotowany przez naszych Trenerów wewnętrznych,
- elastyczny grafik - dostosowany do Twoich potrzeb, gdzie swobodnie połączysz pracę i naukę,
- możliwość awansu w strukturach firmy - wszyscy nasi specjaliści są pozyskani drogą rekrutacji wewnętrznych,
- pracę w samym centrum miasta - dotrzesz do nas bez problemu komunikacją miejską.
Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco - kliknij 'Aplikuj' a już za chwilę spotkamy się na spotkaniu rekrutacyjnym! Do zobaczenia!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing