Opis stanowiska pracy
Team Leader Accounts Receivable
Warszawa
NR REF.: 1192821
Your new company
Our client is a Scandinavian company building its SSC structures in Warsaw.
Your new role
The AR Team Lead is responsible for the day-to-day management, oversight, and escalation of AR/OtC processes while performing operational tasks. This role requires a hands-on approach, balancing leadership responsibilities with active participation in daily operations.
Responsibilities:
- Execute financial tasks related to AR/OtC
- Handle advanced operations
- Lead month-end and year-end closing processes
- Manage internal/external audits
- Oversee reminder reports on overdue payments
- Act as the first level of escalation for AR activities
- Coordinate and supervise daily tasks
- Serve as a subject matter expert
- Collaborate with PtP Team and finance management
- Ensure compliance with company policies and regulations
What you39ll need to succeed
- Bachelor39s degree in finance, accounting, or related areas.
- Experience in accounts receivable/OtC , accounting, or finance operations.
- Experience in team coordinating.
- Fluent English, additional Scandinavian language or German as an added value.
- Multinational, multi-site operations experience is beneficial.
- Communication and building relationships skills,
What you39ll get in return
- Career in an Organization with Scandinavian Culture and Values: Experience a work environment that emphasizes equality, work-life balance, and sustainability.
- Work in a hybrid model (3 days in the office per week)
- Potential for a permanent contract after an initial 3-month period.
- Comprehensive medical coverage through Medicover.
- Sports Card: Access to various sports facilities and activities.
- Life insurance coverage for added security.
- Opportunity to be involved in the transition of processes.
- Attractive and competitive salary.
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa