#

Team Manager TAURON Sprzedaż w Call Center

Unique People Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

  • zarządzanie zespołem infolinii sprzedażowej,
  • motywowanie, organizacja pracy i rozwój zespołu,
  • monitorowanie i kontrola wskaźników związanych z jakością oraz ze sprzedażą,
  • kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta oraz sprzedaży,
  • analizowanie i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji,
  • współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
  • współpraca z Klientem oraz przełożonym,
  • raportowanie wyników pracy swojej i zespołu.

Oczekiwania:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • doświadczenie na stanowisku konsultanta na projektach sprzedażowych
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • znajomość systemów i aplikacji Call Center,
  • możliwość pracy w trybie zmianowym od 7- 20 oraz w wybrane soboty i niedziele,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w biurze u Kontrahenta,
  • stabilne zatrudnienie,
  • duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
  • profesjonalny onboarding,
  • brak dress code'u,
  • bieżące wsparcie przełożonego.



Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!


Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Energetyka, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi