Opis stanowiska pracy
Główne zadania:
- zarządzanie zespołem infolinii sprzedażowej,
- motywowanie, organizacja pracy i rozwój zespołu,
- monitorowanie i kontrola wskaźników związanych z jakością oraz ze sprzedażą,
- kreowanie oraz wdrażanie konkurencyjnych standardów obsługi Klienta oraz sprzedaży,
- analizowanie i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji,
- współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
- współpraca z Klientem oraz przełożonym,
- raportowanie wyników pracy swojej i zespołu.
Oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- doświadczenie na stanowisku konsultanta na projektach sprzedażowych
- wykształcenie min. średnie,
- znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość systemów i aplikacji Call Center,
- możliwość pracy w trybie zmianowym od 7- 20 oraz w wybrane soboty i niedziele,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w biurze u Kontrahenta,
- stabilne zatrudnienie,
- duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- brak dress code'u,
- bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Energetyka, Praca Kadra zarządzająca