Opis stanowiska pracy
Główne zadania:
- analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty,
- kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa,
- negocjowanie warunków,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Oczekiwania:
- płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- wykształcenie min. średnie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- chęć rozwijania umiejętności sprzedażowych.
Oferujemy:
- stawkę godzinową 28,10 zł brutto/h + premie za wyniki sprzedażowe,
- współpracę zdalną od poniedziałku do piątku (dla chętnych również w soboty), po okresie wdrożeniowym w Opolu (około 3-4 tygodni),
- możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- bieżące wsparcie przełożonego i trenera,
- stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę,
- brak dress code'u (jeśli czasami pojawisz się w biurze) ;)
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Telefonicznego Doradcy Klienta.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/11/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta