Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Executive Assistant

Miejsce pracy: Warszawa

Dla jednego z naszych Klientów, prężnie działającej międzynarodowej firmy - poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Executive Assistant, której zadaniem będzie wsparcie administracyjne zespołu.

Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • zarządzanie skrzynkami mailowymi oraz korespondencją (w j. polskim i j. angielskim)
  • organizacja spotkań i podróży służbowych (bilety, taxi, transport, nocleg, agenda wyjazdu)
  • wsparcie codziennych czynności związanych z: zaopatrzeniem w artykuły biurowe i spożywcze
  • organizacja eventów
  • rekrutacja i wybór dostawców usług
  • kontakt z klientami
  • archiwizacja dokumentacji
  • samodzielne prowadzenie zleconych zadań

Czego oczekujemy:

  • wysoka kultura osobista, profesjonalizm i dojrzałość
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w biznesowym środowisku na stanowisku asystenckim/koordynatorskim
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • skrupulatność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań i proaktywna postawa
  • pomysłowość, inicjatywa w działaniu
  • doskonała organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych lub wymagających szybkiego działania lub podejmowania decyzji
  • samodzielność, otwartość, wysokie umiejętności komunikacyjne

Benefity:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatkowe benefity pozapłacowe
  • niezbędne narzędzia do wykonywania codziennych obowiązków
Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi