Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

HR Support Team Leader

Miejsce pracy: Kraków

Our client, a major and fast-expanding international company operating all over the world, is looking for an experienced candidate for the HR Support Team Leader role.

Your responsibilities:

  • Effective management of a team operating in HR support
  • Organizing of the team's work
  • Identifying emerging challenges and supporting their solution
  • Actively motivating team members
  • Maintaining of good working relationships with stakeholders
  • Developing the skills of the team through training and coaching
  • Building teams and recruiting new team members
  • Preparing process instructions and developing process improvement
  • Operating on the processes when needed
  • Ensuring delivery and setting priorities

Requirements:

  • min 4 years of working experience in the HR department
  • Experience in team management as a team leader or supervisor
  • University degree
  • Very good knowledge of English
  • Corporate experience in the SSC/BPO sector in a multinational environment
  • Strong interpersonal and communication skills
  • Ability to manage a team and resolve problems
  • Experience in recruiting new staff members and building teams
  • Experience in cooperating with managers and business
  • Knowledge of HR ERP systems

Offer:

  • Sharing the costs of sports activities
  • Private medical care
  • Life insurance
  • Extra social benefits
  • Office in the city center
  • Attractive salary
  • Trainings

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi