Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
HR Support Team Leader
Miejsce pracy: KrakówOur client, a major and fast-expanding international company operating all over the world, is looking for an experienced candidate for the HR Support Team Leader role.
Your responsibilities:
- Effective management of a team operating in HR support
- Organizing of the team's work
- Identifying emerging challenges and supporting their solution
- Actively motivating team members
- Maintaining of good working relationships with stakeholders
- Developing the skills of the team through training and coaching
- Building teams and recruiting new team members
- Preparing process instructions and developing process improvement
- Operating on the processes when needed
- Ensuring delivery and setting priorities
Requirements:
- min 4 years of working experience in the HR department
- Experience in team management as a team leader or supervisor
- University degree
- Very good knowledge of English
- Corporate experience in the SSC/BPO sector in a multinational environment
- Strong interpersonal and communication skills
- Ability to manage a team and resolve problems
- Experience in recruiting new staff members and building teams
- Experience in cooperating with managers and business
- Knowledge of HR ERP systems
Offer:
- Sharing the costs of sports activities
- Private medical care
- Life insurance
- Extra social benefits
- Office in the city center
- Attractive salary
- Trainings