Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
- obsługa połączeń w j. angielskim i j. polskim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania klientów linii lotniczych,
- dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
- monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów.
Nasze wymagania:
- znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2,
- postawa prokliencka - wychodzenie do klienta naprzeciw jego oczekiwaniom, gotowość do indywidualnego rozpatrzenia danego problemu,
- empatia i pozytywne nastawienie,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy własnej.
To oferujemy:
- wynagrodzenie podstawowe 28,97 zł brutto/h oraz system motywacyjny,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt jest całodobowy, więc na pewno uda Ci się dopasować grafik do innych zobowiązań,
- biuro w centrum Wrocławia - a po kilku tygodniach wdrożenia możliwość współpracy zdalnej.
Brzmi ciekawie? Aplikuj! Czekamy właśnie na Ciebie!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta