Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- Obsługa maila,chat oraz połączeń przychodzących,
- Odpowiadanie na pytania Klientów,
- Pomoc w doradztwie wyboru odpowiednich produktów dla swoich pociech,
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów dot. przesyłek.
Wymagania:
- Dyspozycyjność na pakiecie wdrożeniowym 8-dniowym przygotowującym do pracy na to stanowisko,
- Dyspozycyjność do pracy min. 25 godzin w tygodniu,
- Status ucznia lub studenta,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Dobra znajomość gramatyki i ortografii,
- Mile widziane: znajomość j. ang na poziomie min. B2.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie (podstawa godzinowa 28,10zł + premia)
- Szkolenie wstępne zakończone certyfikatem,
- Dołączenie do zgranego i młodego zespołu,
- Konkursy i spotkania integracyjne,
- Pracę w centrum Łodzi.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta