Opis stanowiska pracy
Do Twoich zadań należeć będzie:
- telefoniczna obsługa klientów,
- procesowanie zgłoszeń mailowych,
- obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- wsparcie techniczne klientów,
- dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta.
W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli:
- jesteś komunikatywny/-a,
- potrafisz budować długofalowe relacje,
- jesteś zorientowany/-a na klienta i cel,
- Twoja dyspozycyjność to min. 25h w tygodniu w godzinach od 18:00 do 06:00 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy i święta całodobowo,
- wykazujesz się wysoką kulturą osobistą.
Jeśli dołączysz do zespołu zapewnimy Tobie:
- stawkę gwarantowaną 28,10 zł brutto /h oraz premie uzależnione od wyników jakościowych,
- pakiet wdrożeniowy przygotowujący do pełnienia nowej roli,
- codzienne wsparcie doświadczonego lidera i trenerów,
- możliwość awansu w strukturach firmy,
- pracę w samym centrum Wrocławia.
Brzmi ciekawie? Aplikuj a już za chwilkę poznamy się na rozmowie rekrutacyjnej. Do zobaczenia!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/11/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta