Opis stanowiska pracy
Twoje zadania to...
- Zarządzanie zespołem infolinii Obsługowej Klientów indywidualnych firmy Orange,
- Monitorowanie i kontrola wskaźników obowiązujących na projekcie,
- Analizowanie i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji,
- Współpraca z innymi zespołami w celu zapewnienia realizacji celów biznesowych,
- Raportowanie wyników pracy swojej i zespołu,
- Prowadzenie coachingów indywidualnych, spotkań feedbackowych.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w roli Team Managera/Lidera lub Trenera w Call Center, (doświadczenie w prowadzeniu zespołu w branży telekomunikacyjnej będzie dodatkowym atutem),
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- Znajomość systemów i aplikacji Call Center,
- Umiejętności motywowania pracowników oraz przekazywania informacji zwrotnych,
- Umiejętności analityczne,
- Znajomości procesów oraz kluczowych wskaźników Call Center.
Od nas otrzymujesz…
- Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce - firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku od ponad 22 lat,
- Profesjonalny Onboarding,
- Wynagrodzenie wzbogacone atrakcyjnym systemem premiowym,
- Bieżące wsparcie przełożonego,
- Dodatkowe benefity, takie jak karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Aplikuj i dołącz do nas prowadząc zespół dla operatora największej firmy telekomunikacyjnej w Polsce!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Kadra zarządzająca