Opis stanowiska pracy
Jak wygląda Twoja praca?
- Telefoniczna obsługa naszych stałych Klientów sieci telekomunikacyjnej,
- Prezentowanie i sprzedaż aktualnych ofert,
- Doradztwo w zakresie oferty.
Czego wymagamy?
- Mile widziany status studenta/ucznia,
- Chęci do rozwoju i nauki,
- Uśmiechu i pozytywnego nastawienia,
- Dobrej dykcji,
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- Zamiłowania do rozmów,
- Dyspozycyjności na pakiet wdrożeniowy (5 dni) w godzinach 9-15,
- Dyspozycyjności min. 25h w ciągu tygodnia i w min. 1 lub 2 soboty miesięcznie.
Co oferujemy?
- Pracę z fajnymi i młodymi ludźmi,
- Szereg szkoleń i pomoc ze strony trenerów,
- Stałą stawkę godzinową 28,10zł brutto,
- Super premie,
- Elastyczne godziny pracy - Ty decydujesz, kiedy pracujesz,
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Łodzi,
- Konkursy i imprezy integracyjne.
Zapraszamy do aplikacji! Do zobaczenia!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/11/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing