Opis stanowiska pracy
Zapewniamy kompleksowe przygotowanie do pracy, dlatego nie obawiaj się, nawet jeśli nie masz doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. :)
Twoje zadania:
- obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów,
- obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących,
- pozyskiwanie i utrzymanie klientów,
- realizacja celów sprzedażowych,
- aktualizacja danych w systemach.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie,
- dyspozycyjność do pracy od pon. do pt. w godz. 9-17, w tym w jednym tygodniu w ciągu miesiąca do godz. 19 oraz w jedną sobotę w miesiącu w godz. 9-15,
- zaświadczenie o niekaralności,
- komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- zadaniowość i dobra organizacja pracy,
Mile widziane:
- studenci/studentki studiów zaocznych.
Oferujemy:
- stabilną pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic - 5 min od dworca,
- 2 wypłaty w miesiącu - gwarantowaną podstawę + premię,
- egzamin KNF,
- pracę na pełny etat,
- pomoc i wsparcie managera na każdym z etapów współpracy,
- możliwość rozwoju zgodnie ze ścieżką karier,
- karty rabatowe, owocowe dni, chill room. :)
Nie czekaj, aplikuj i zdobądź pierwsze doświadczenie z CCIG Group! :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta