Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- aktywna sprzedaż produktów znanej sieci telekomunikacyjnej,
- prezentowanie aktualnych ofert,
- dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Nasze oczekiwania:
- zaangażowanie, szybkość przyswajania wiedzy, chęci do pracy i zdobywania nowych doświadczeń,
- dyspozycyjność min. 20/25 godzin w tygodniu,
- dyspozycyjność na pakiecie wdrożeniowym (5 dni)
- dodatkowo oczekujemy 1 lub 2 sobót pracujących w miesiącu,
- dobra dykcja.
Oferta dla Ciebie:
- wypłatę dwa razy w miesiącu (podstawa 28,10 zł brutto+premia),
- atrakcyjny system premiowy i motywacyjny, który znacząco zwiększy Twoje wynagrodzenie godzinowe,
- elastyczny grafik, układany z tygodnia na tydzień (min.20/25 godzin tygodniowo)
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy zakończony certyfikatem,
- realne możliwości awansu i rozwoju w strukturach firmy,
- pracę w dynamicznym i pełnym energii zespole, w którym z pewnością się odnajdziesz.
Nie czekaj, aplikuj już dziś!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta