Opis stanowiska pracy
Czym będziesz się zajmować?
- telefoniczny kontakt z klientem sieci Orange,
- dobór atrakcyjnej oferty,
- negocjowanie warunków umowy.
Czego oczekujemy?
- gotowości do podjęcia nowych wyzwań,
- komunikatywności i otwartości na dialog,
- chęci rozwijania umiejętności sprzedażowych.
Co otrzymasz?
- elastyczny grafik, samodzielnie go ułożysz i spokojnie pogodzisz ze studiami dziennymi/zaocznymi,
- gwarantowaną podstawę 28,10 brutto/h + atrakcyjny system motywacyjny,
- regularną wypłatę 2 razy w miesiącu,
- płatny pakiet wdrożeniowy 'U Know', który kompleksowo przygotuje Cię do pracy,
- cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje,
- możliwości rozwoju w strukturach firmy,
- kartę rabatową,
- pracę z młodymi i uśmiechniętymi ludźmi
- przyjazną atmosferę, pomoc na każdym etapie współpracy oraz stabilną pracę w jednym z największych CC w Polsce.
Przekonaliśmy Cię? Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta