Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów nowych i obecnych,
- Dobieranie odpowiednich produktów dla Klienta,
- Pomoc w procesie reklamacyjnym,
- Zmiana adresu dostawy,
- Raportowanie wyników swojej pracy,
- Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Nasze oczekiwania:
- Status osoby uczącej się,
- Zaangażowania, szybkości przyswajania wiedzy, chęci do pracy i zdobywania nowych doświadczeń,
- Dyspozycyjność na pakiet wdrożeniowy przygotowujący do pracy (5 dni),
- Dyspozycyjności min. 25 godzin w tygodniu, możliwość pracy w godzinach 8-20 (pon-sob) elastyczny grafik,
- Dodatkowo wymagamy jednej pracującej soboty lub niedzieli w miesiącu.
Oferta dla Ciebie:
- Wypłatę dwa razy w miesiącu,
- Rewelacyjny system premiowy i motywacyjny, które znacznie podniesie Twoje wynagrodzenie godzinowe,
- Grafik układany z tygodnia na tydzień,
- Profesjonalny pakiet wdrożeniowy zakończony Certyfikatem,
- Realne możliwości awansu i rozwoju w strukturach firmy,
- Pracę wśród młodego i energicznego zespołu, z pewnością się w nim odnajdziesz.
Zapraszamy!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla swojego klienta CCIG Group.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta