Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa Klienta na infolinii przychodzącej,
- Obsługa klientów Back Office,
- Sprzedaż produktów/usług oraz rekomendowanie najlepszych ofert i informowanie o aktualnych promocjach, rabatach,
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- Dbanie o wizerunek firmy.
Nasze oczekiwania:
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami,
- Odpowiedzialność, dokładność, chęć stałego doskonalenia się,
- Wysoka kultura osobista oraz umiejętność organizacji pracy własnej,
- Biegła obsługa komputera,
- Chęć dłuższej współpracy ,
- Dyspozycyjność do odbycia wdrożenia przygotowującego do pracy w listopadzie w godzinach 8-16 pon-pt.
Oferujemy:
- Stawkę 28,10 zł brutto - dla studentów lub uczniów jest to kasa 'na rękę' za każdą godzinę pracy,
- Konkurencyjny rynkowo system prowizyjny i motywacyjny,
- Wynagrodzenie zawsze w terminie,
- Nowe kwalifikacje i rozwój w ramach szkoleń, coachingów i warsztatów,
- Możliwość awansowania w strukturach firmy,
- Salka relaksu,
- Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie,
- Darmowa kawa, woda i owoce dla każdego pracownika,
APLIKUJ, a my opowiemy Ci więcej!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń