Opis stanowiska pracy
Zadania:
- telefoniczna obsługa Klienta,
- doradzanie, pomaganie, przekazywanie informacji Klientom,
- proponowanie nowych, korzystnych rozwiązań.
Od Kandydatów oczekujemy:
- płynnej znajomości języka polskiego,
- dyspozycyjności na poziomie 30 godzin w tygodniu,
- zaangażowania w powierzone zadania.
Gwarantujemy:
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji i wieloletnim doświadczeniu,
- stabilną i długofalową współpracę,
- elastyczny grafik - możliwość pracy na zmiany poranne lub popołudniowe,
- możliwość przejścia na pracę zdalną już po min. 50 godzinach za zgodą przełożonego,
- kompleksowy pakiet wdrożeniowy,
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Częstochowy,
- liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi oraz finansowymi,
- dwie wypłaty w miesiącu: podstawa 28,10 brutto + wysokie prowizje.
Aplikuj i przyjdź na spotkanie nie wychodząc z domu, czekamy właśnie na Ciebie!
Chcesz o coś zapytać?
Napisz do nas na czacie! https://lc.chat/now/1553551/4
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/11/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing