#

Specjalista do spraw sprzedaży w contact center TAURON - ⅝ etatu

Unique People Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
  • obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
  • obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,
  • obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
  • realizacja celów sprzedażowych.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy w sprzedaży pół roku bądź w obsłudze klienta min. rok (warunek konieczny),
  • płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
  • obsługa komputera,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
  • wykształcenie min. średnie,
  • możliwość pracy w trybie zmianowym 7-12 i 15-20.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ⅝ etatu - 100 godzin miesięcznie,
  • wynagrodzenie podstawowe 2800 zł netto + premie do 500 zł netto,
  • pracę w biurze w samym sercu Wrocławia,
  • możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
  • profesjonalny onboarding,
  • wsparcie przełożonego,
  • brak dress code'u.

 

Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!


Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/09/2024
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi