Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
- obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
- obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
- obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,
- obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
- realizacja celów sprzedażowych.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy w sprzedaży pół roku bądź w obsłudze klienta min. rok (warunek konieczny),
- płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
- obsługa komputera,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
- wykształcenie min. średnie,
- możliwość pracy w trybie zmianowym 7-12 i 15-20.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ⅝ etatu - 100 godzin miesięcznie,
- wynagrodzenie podstawowe 2800 zł netto + premie do 500 zł netto,
- pracę w biurze w samym sercu Wrocławia,
- możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- wsparcie przełożonego,
- brak dress code'u.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/09/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta